سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نشریه حضور
با سلام ... به وب سایت نشریه حضور خوش آمدید ... تلفن تماس 09198269507

 
تاریخ : سه شنبه 93/3/27

اطلاعیه

بسم الله الرحمن الرحیم

اِن کَید الشیطان کان ضعیفا

قدرتهای استکباری جهان، برای جلوگیری از نفوذ اسلام ناب محمدی در جهان غرب همه ترفند های جنگ فرهنگی خویش را بکار برد و آنگاه که نتیجه نگرفت و در برابر قدرت فرهنگی اسلام به ستوه آمد ، ابتدا رژیم صهیونیستی را به جنگ حزب الله لبنان فرستاد تا این بازوی توانمند اسلام راستین را قطع نماید اما کید شیطان بزرگ با نصرت الهی در لبنان خنثی شد و قدرت شیطانی حکومت صهیونیستی در برابر ایمان حزب الله در هم شکست.

بار دیگر، سوریه را هدف توطئه خود قرار دادند و تمامی توان خود را برای از بین بردن این جبهه مقاومت بکار بردند و با همه تلاش مشترک آمریکا و صهیونیست و وهابیت خبیث، باز هم با اراده راسخ مدافعان حریم اهل بیت علیهم السلام، قدرت نظامی آنان رو به شکست و نابودی گذاشت.

اینک آخرین ترفند دشمنان دیرینه اسلام، هجوم به عراق و جسارت به عتبات عالیات و حمله به قلب عالم تشیع است.

دشمنان اسلام از حماقت و کینه توزی وهابیون گمراه بهره برده و برای گسترش جنگ در سرزمین های اسلامی و مستهلک نمودن قدرت کشور های اسلامی ، حمله به اماکن مقدس شیعیان و حکومت عراق را هدف قرار داده اند.

اینک ما جوانان غیور و شهادت طلب و گوش به فرمان ولی فقیه زمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی آمادگی یک پارچه خویش را برای اعزام به عراق و دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام و نثار جان در این جهاد مقدس اعلام می نماییم .

ان تنصرالله ینصرکم ویثبت اقدامکم

والسلام ... فداییان حرمین




ارسال توسط نشریه حضور

اسلایدر