سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نشریه حضور
با سلام ... به وب سایت نشریه حضور خوش آمدید ... تلفن تماس 09198269507

امام و آقا

ما از بس که در صحنه های انقلاب حضور داشتیم و در رهبری انقلاب نقش ایفا کرده ایم دلمان می سوزد که این حکومت با ارزش دارد به باد می رود سکوت هم جایز نیست.


عده ای دم از انقلاب و امام می زدند که در اطراف امام کمتر بودند. مثل همین اقای خامنه ای برای این که در کنار امام نباشد حاضر شد خودش و بچه هایش را به جبهه بفرستد و حالا ادعا دارد که پیرو خط امام است در حالیکه این ما بودیم که در کنار امام ماندیم حتی در سالهای جنگ در تهران ماندیم که امام تنها نماند و هر چه امام اصرار می کرد بروید و نگذارید جبهه ها خالی شود، باز هم در کنار امام ماندیم ما حتی به خاطر این که به سایر مناطق کشور بی عدالتی نشود در زمانیکه تمام توجهات به جنوب و مناطق جنگی بود از شمال کشور یادمان نمی رفت، حتی در بمباران های شیمیایی.

این اقای خامنه ای فکر کرده که کسی این چیز ها را نمی فهمد. فکر کرده که این ها فراموش می شود. همین ایشان در زمان ریاست جمهوری لباس مقدس روحانیت را در آورد و با پوشیدن لباس بیسجی بزرگترین خیانت را به این کشور و حوزه کرده است. چرا صدا و سیما این ها را نشان نمی دهد در حالیکه فیلم های زیادی از ایشان هست. صدا و سیما فرمایشی به همین می گویند. این ما بودیم که انقلاب کردیم و هزینه انقلاب و جنگ را دادیم. اگر نبود مالیات هایی که از ما می گرقتند پس این اسلحه ها از کجا خریداری می شد؟

حالا که سر راه این انقلاب قرار گرفته ا ند و مسیر انقلاب را می خواهند عوض کنند ما هم انقلابی دوباره راه می اندازیم. بعد از این همه اعتراض رهبری به حرکت ما می گوید کاریکاتور انقلاب .
آقای خامنه ای ما خودمان اصل انفلابیم.

هزینه بیانیه های امام را چه کسی می داد ؟ ما یک سوم هزینه انقلاب را داده ایم. بعد آقای خامنه ای به ما می گوید خانواده هایی داریم که در انقلاب چهار پنج فرزندشان شهید شده است. بچه های ما هم زحمت کشیده اند میدانید همین پسر های ما چقدر از پشت بام الله اکبر گفته اند. اگر این الله اکبر ها نبود کی انقلاب می شد. اگر این هزینه های مالی انقلاب نبود حتی امام هم نمی توانست انقلاب کند.

اگر نبود کنار آمدن ما با کشورهای غربی برای انرژی هسته ای میدانید چی میشد. دولت کنونی نمی فهمد.آمریکا ما را تهدید کرده است. همانکه ابر قدرت است و هر جایی را بخواهد با خاک یکسان می کند. این آقای احمدی نژاد به پشتوانه رهبری می گوید غلط می کنند. حالاما را تحریم کرده اند دیگر قطعات بنز و بی ام و وارد نمیشود ماشین خانواده خود ما چند روز است در پارکینیگ خاک می خورد. چه کسی جواب این جنایتها را باید بدهد؟؟

به ما می گویند سران فتنه. ما فتنه گریم ما می خواستیم اصلاحات بکنیم، سازندگی بکنیم شدیم سران فتنه.ما آنقدر دلسوز این مردم هستیم که برای این که حسن نیتمان را نشان بدهیم اگر همین الان به ما بگویند بیایید رییس جمهور بشوید قبول می کنیم و هیچ ابایی نداریم.

در پایان از مردم هشیار و بیدار این سرزمین تقاضاداریم به نهضت ما بپیوندند و امید واریم مثل قبل ما را تنها نگذارید.




ارسال توسط نشریه حضور

اسلایدر