شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

ساعت دماسنج
+ برايم سخت است از آنان که نديده ام سخن بگويم از آنان که افتخاري در دل تاريخ اند.... *بايد که پلي زنم از درونم به معناي انسانيت....* دلم را به آسمان ها مي سپارم تا نوشته هايش را به تو نشان دهد ... تا شايد دفتر قلبم را ورق بزني و گوشه اي از آن را بخواني.... *پس برايت مي نويسم....* از دل غريب خود برايت مي نويسم .... آري خيلي دلم مي خواست با تو بودم در ميان ابرها ..... پيش خدا بودم ....
*عليرضا مرادي* از بسيجيان ناحيه مسلم بن عقيل منطقه 18 (شهرک وليعصر عج) که براي دفاع از حرم حضرت زينب (س) به سوريه رفته بود به شهادت رسيد. *تشييع پيکر پاک اين شهيد گرامي فردا 94/10/24 ساعت نه صبح* از درب منزل آن شهيد عزيز در محله شهرک وليعصر عج برگزار مي گردد.
رفيقم شهادت مبارک
هما بانو
:{
:'(
لاهوت
.
*ابرار*
:(
سلام و اردات مصاحبه مفصل اينجانب با سردار معماري اولين فرمانده مقر مطهري در صفحه حماسه و مقاومت خبرگزاري فارس روايتي از نسل اول باديگاردهاي جمهوري اسلامي ايران/ ماجراي معدوم کردن يک تريلي مشروب در شرکت هلي کوپتر سازي آمريکايي با مدير کل حراست نخست وزيري و معاونش دعوايم شد تغذيه نامطلوب محافظان را حل کرديم رضا شاعري http://www.farsnews.com/13940812001545 -
بچه محل بود. نشريه حضور
سلام دورد و رحمت خدا بر شهداي عزيز و گرانقدر
عجب بچه هاي دسته گلي ک بدون گذروندن آموزش هاي دقيق و رزمي وارد يه جنگ تمام عيار حرفه اي شدن و در همون روز هاي نخست ورودشون به جبهه هاي نبرد حق عليه باطل جان به جان آفرين تسليم کردن اما آيا اينجور جان دادن ها واقعا شهادت است!
http://puke.parsiblog.com/Posts/66/
{a h=hosseinnaimi1}ناموس خدا.{/a} اين هد براي دفاع و جلوگيري از پيشروي دشمن در حريم اهل بين عليهم السلام و اسلام حاضرند جان دهند ؛ شما چه ؟!
تسبیح دیجیتال
نشريه حضور ░
رتبه 34
76 برگزیده
5246 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله فروردين ماه
vertical_align_top