سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نشریه حضور
با سلام ... به وب سایت نشریه حضور خوش آمدید ... تلفن تماس 09198269507

 
تاریخ : سه شنبه 92/11/22

امسال هم مثل همه سالیان قبل مردم ایران با شکوه فراوان در راه پیمایی بیست و دوم بهمن ماه حضور داشتند

من به نوبه خودم از این همه بصیرت تقدیر و تشکر میکنم


و اما ... من حقیر و کم ترین یه صحبت کوچولو با مسئولین و دست اندرکاران مراسم بیست و دوم بهمن ماه دارم

این سال ها متاسفانه در راه پیمایی بیست و دوم بهمن دیده میشود که حاشیه ها از متن پر رنگ تر شده است. واقعاً چه لزومی دارد از نیروهای مسلح و وزارت خانه ها گرفته تا شرکت های کوچک و حتی هتل ها در مسیر راه پیمایی با هزینه های میلیونی غرفه ای بزنند غرفه هایی که هدف مشخصی ندارند و برای جذب مردم دست به هر کاری میزنند. پخش آهنگ های تند و گاهاً اون طرف آبی برای جلب توجه مردم به این غرفه ها یکی از آسیب های موجود است. متاسفانه انگار نه انگار قاری مراسم در حال قرائت قرآن می باشد خواهشاً حداقل برای سخنران مراسم احترام قائل نیستید برای قرآن احترام قائل شوید و آهنگ های تند تند تند خود را لحظاتی قطع نمائید.

بعدش هم به جای این همه غرفه رنگارنگ یه محلی برای نماز تعبیه کنید که این خیل میلیونی شرکت کننده در مراسم پیروزی انقلاب اسلامی بتونند فرایض دینی خود را به جا آورند ... توجه نوشت: انقلاب ما اسم اسلام را یدک میکشد ...

یکی به من بگه این همه پوستر عکس های مختلف که منقوش به آرم الله و اسماء متبرکه و تمثال مبارک حضرت امام ره و حضرت آقا می باشد چرا چاپ میشه که بریزند زیر دست و پا

راستی تا یادم نرفته به سخنران محترم هم بفرمائید موقع پخش اذان به صحبت های خود پایان دهد.

ته نوشت:

بیایید با خود فکر کنیم آیا هدف از انقلاب این حاشیه های پر رنگ و با زرق و برق بوده است

قربون همه تون ... نشریه حضور




ارسال توسط نشریه حضور

اسلایدر