سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نشریه حضور
با سلام ... به وب سایت نشریه حضور خوش آمدید ... تلفن تماس 09198269507

 
تاریخ : دوشنبه 93/12/25

مزرعه داری به  یک جوان در تکزاس یک الاغ فروخت به قیمت 100 دلار.

قرار شد که مزرعه دار الاغ را روز بعد تحویل بدهد. اما روز بعد سراغ او آمد و گفت:

« متأسفم جوون خبر بدی برات دارم . الاغه مرد .»

جک  جوان جواب داد : « ایرادی نداره . همون پولم رو پس بده. »

مزرعه دار گفت : «نمیشه . آخه همه پول رو خرج کردم ..»

جک گفت: «باشه. پس همون الاغ مرده رو بهم بده.»

مزرعه دار گفت: «میخوای باهاش چی کار کنی؟»

جک گفت: «میخوام باهاش قرعه کشی برگزار کنم.»

مزرعه دار گفت: «نمیشه که یه الاغ مرده رو به قرعه کشی گذاشت!»

جک گفت: « معلومه که میتونم. حالا ببین. فقط به کسی نمیگم که الاغ مرده است.»

یک ماه بعد مزرعه دار جک رو دید و پرسید: «از اون الاغ مرده چه خبر؟»

جک گفت: «به قرعه کشی گذاشتمش. 500 تا بلیت 2 دلاری فروختم و 998 دلار سود کردم.»

مزرعه دار پرسید: «هیچ کس هم شکایتی نکرد؟»

جک گفت: «فقط همونی که الاغ رو برده بود. من هم 2 دلارش رو پس دادم.»

خیلی از اس ام اس هایی که میاد براتون که تو فلان مسابقه شرکت کنید هزینه هر پیام فقط 50 تومن دقیقاً از همین نوعه!!



ارسال توسط نشریه حضور

اسلایدر